Grupe
ili korisnici su vazan deo rasta uspesnog poslovanja. Da bi ste povecali
rast, morate biti sigurni da ste u dobroj konekciji sa njima, kao i da
identifikujete mogucnosti, sta treba uciniti za bolju saradnju sa njima.
Google+Hangouts je odlican nacin da koordinirate sa svojim “prijateljima” i dobijete
povratne informacije od ciljane “publike”.
Za
povratne informacije korisnika Google+ Hangouts, prvo kreirajte anketu ili neki
drugi nacin zahva za kontakt informacije od ljudi koji su zainteresirani za
ucestvovanje.Postavite
datum i vreme za svoj dogadjaj, kako bi ste obavestili ljude da kada oni mogu prisustvovati .
Iako
su stotine ljudi mogu videti hangout, samo 10 mogu biti aktivni i mogu komunicirati
jedni s drugima, tako da cete morati da proverite broj ljudi koji su dobili poziv, ako zelite sve da ih
pozovete.Nakon
sto ste dobili odgovore, odlucite koga zelite pozvati.
Zatim kreirajte dogadjaj i posaljite svojim gostima poziv da se pridruze odgovarajucem
dogadjaju. Mozete pre toga poslati podsetnik, tako da niko ne propusti da
prisustvuje!Google+Hangouts je koristan alat za kreiranje grupe.
Koristite
Facebook za kreiranje virtualnog događaj.
Samo
zato sto je neko LIKE vasu Facebook Page, ne postoji garancija da
ce videti sva vasa azuriranja statusa. Zahvaljujući filteru Facebook ce
izbaciti objave na feed.Kada
ste kreirali online aktivnosti za virtualni dogadjaj, Facebook dogadjaj, mozete komunicirati sa “prijateljima”.
Na
primer, mnogi bendovi kreiraju dogadjaj za novi album.
Kada
ste kreirali Facebook dogadjaj i ljudi su vam se pridruzili, mozete slati poruke za sve njih koje nisu spam, a mozete i podeliti dogadjaj svojim prijateljima!
Koristite ove poruke da ostanete u
kontaktu s publikom. Dogadjaj je takodje generisan kao podsetnik na profilu svakog pozvanog gosta.
Koristite
Facebook dogadjaje i ostanite povezani sa svojim “prijateljima”.
#
3: Pozovite “prijatelje” na webinars
Mozete
koristiti Google+
Hangouts na webinars.Hosting
demonstracije proizvoda ili webinars o svojim aktivnostima je
odlican nacin za reklamiranje vaseg poslovanja.
Kada
koriste drustvene mreze za promociju svojih webinara, mnogo vam je lakse da
obavestite zainteresovane ljude, odnosno publiku, ako ste aktivni na Facebooku i Google+ Hangouts.
Ovakva
azuriranja na drustvenim mrezama se lako “sire” i omogucavaju vasim
sledbenicima da reklamiraju vast koju zelite. Ljudi imaju tendenciju da se sakupljaju
u grupama koje dele slicne interese.
Koriscenjem
drustvenih meza verovatno cete povecati reklamiranje svog Brenda.
#
4: HootSuite - Networking Dogadjanja
Iskoristite
svoje drustvene mreze da bi ste se povezali sa sto vise ljudi.
Odlican
nacin da iskoriste i ustedite svoje vreme je koriscenje besplatnog softvera HootSuite.
Pomocu HootSuite, bicete, kao domacin umrezavanja,
dobro povezani, izgradicete bolju mrezu prijatelja na drustvenim mrezama i
moci cete da reklamirate svoj brend.
Zakljucak
Pomocu
ove taktike za koordinaciju i promovisanje dogadjaja na svojim drustvenim
mrezama, ostvaricete vise kontakata i zgradicete jace odnose s kupcima, prosiricete doseg svog marketinga i generisacete
vise mreznih platvormi.
Нема коментара:
Постави коментар